fbpx

Τεχνικός Τεχνολογίας Ενδύματος & Υποδήματος – Σχεδιαστής Μόδας

Τεχνικός Η/Υ
Σεπτέμβριος 23, 2018
Τεχνικός Αισθητικής Τέχνης & Μακιγιάζ
Σεπτέμβριος 23, 2018

Ο Σχεδιαστής Μόδας – Eνδυματολόγος ή Fashion Designer–Stylist, όπως έχει διεθνώς επικρατήσει, είναι ο ειδικός για να δημιουργήσει με τις γνώσεις και την υψηλή αισθητική του αντίληψη, από το σχεδιασμό ενδυμάτων έως την κατασκευή τους, τη συνολική εικόνα τους που θα αναδείξει την κάθε προσωπικότητα με την οποία θα ασχοληθεί.

Οι εξειδικευμένες γνώσεις που αποκτά στις μεθόδους σχεδιασμού και κατασκευής, του επιτρέπουν όχι μόνο να σχεδιάζει, αλλά και να επιβλέπει την παραγωγή στη «βιομηχανία της μόδας» (υψηλή ραπτική ή έτοιμο ένδυμα).

Απαραίτητα κριτήρια για την υλοποίηση του σκοπού αυτού είναι: καλλιτεχνικές, τεχνικές και εμπορικές γνώσεις, καθώς και ευρύτερη παιδεία και αισθητική αντίληψη επάνω στο αντικείμενο.

Οι γνώσεις του συμπεριλαμβάνουν το συντονισμό και την παρακολούθηση της παραγωγικής διαδικασίας καθώς και τον τρόπο παρουσίασης της συλλογής του για την τελική εικόνα της πρότασής του.

Οι γνώσεις του επιτρέπουν να κάνει κατάλληλες επιλογές αντλώντας και συνδυάζοντας πληροφορίες σε σχέση με τις διεθνείς τάσεις της μόδας, το κόστος συσχετιζόμενο με το επίπεδο αγοράς, το profil της εταιρείας, τις διεθνείς τεχνολογίες και τις αρχές της αισθητικής.

Εργάζεται είτε μόνος του (ιδιοαπασχολείται) είτε ως υπεύθυνος δημιουργίας, οργάνωσης και εκτέλεσης συλλογών για τη βιομηχανία της μόδας.

Επαγγελματική Αποκατάσταση
    Ο πτυχιούχος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί σε:
  1. Οίκους Μόδας
  2. Μεγάλες Βιομηχανίες και Βιοτεχνίες Ενδυμάτων
  3. Ατελιέ Υψηλής Ραπτικής
  4. Εταιρίες Παραγωγής
  5. Τηλεόραση, Θέατρο, Κινηματογράφο
  6. Περιοδικά Μόδας
είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, αναλαμβάνοντας την φροντίδα των δικών του πελατών ή ως υπεύθυνος δημιουργίας και οργάνωσης επιδείξεων μόδας για βιοτεχνίες ετοίμων ενδυμάτων
Μαθήματα
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΔΑΣ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ - ΧΡΩΜΑ
  • STYLING
  • ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΟΠΤΙΚΗ
  • ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΡΑΠΤΙΚΗ
  • ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΥΦΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΟΔΑΣ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ - ΧΡΩΜΑ
  • STYLING WORKSHOP
  • ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ - MARKETING
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΕΩΝ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ